Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Celep, Emel" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Elektronik Ticaret Faaliyetlerinde Yapılan Yeniliklerin Tüketici Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011) Tekin, Mahmut; Akgün, V. Özlem; Celep, Emel; Ergün, Gözde Seval
    Günümüzde yaşanan hızlı değişimle birlikte, pazarlama araç ve yöntemleri de bu hızlı değişime kendilerini uydurmuşlardır. Geleneksel pazarlamada müşteriler gereksinimlerini karşılamak için; ürünü ya kendilerine gelen satıcılardan, ya da ürünü satan mağazalardan almakta iken, bilgi toplumunda, tüketici ve satıcı bir araya gelmeden de alışveriş işlemi gerçekleşmektedir. Sanal ortamda yapılan işlemler çok daha geniş kitlelere ulaşabilmeyi, müşteri ile daha yakın ilişki kurabilmeyi, maliyetleri azaltabilmeyi ve hızlı erişimi amaçlamaktadır. Bu gelişmeler doğrultusunda çalışmamızın asıl hedefi; elektronikleşen ticaret ortamındaki faaliyetlerde gösterilen yaratıcılık derecesinin ve yenilik faaliyetlerinin, pazarlama ilkeleri doğrultusunda tüketicilerin internet üzerinden alışveriş yapma niyet, tavır ve eğilimleri üzerindeki etkilerinin incelenmesidir. Bu hedef doğrultusunda yapılan çalışmada yenilikleri yakından takip eden üniversite öğrencileri üzerine yapılan araştırma ve araştırma sonuçları yer almaktadır.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Örgütlerde İnovasyon Kültürü Ve Örgütsel Bağlılık İlişkisi: Konya Otomotiv Yan Sanayiinde Bir Araştırma
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011) Zerenler, Muammer; Celep, Emel
    Günümüzde, özellikle müşteri ya da tüketiciler açısından farklı noktalarda sağlanmak istenen farkındalık durumu için işletmelerin yenilikçi ve yaratıcı fikirler üretilen ortamlara ve faaliyetlere daha açık olduğu söylenebilir. Örgütsel bağlılığın organizasyon üst yönetimi, tüketici ve müşteriler, örgütün içinde bulunduğu toplumun tümünün ve çalışanların amaçlarıyla bütünleşme anlamına geldiği göz önüne alındığında; sürekli gelişme ve iyileşme ilkesi doğrultusunda yapılan sürekli ya da kademeli yeniliklerin gerçekleşmesinde önemli bir etkisi olan örgüt ruhunun, örgütü oluşturan her bir bireyin yenilikçi ortamı algılamada ve yaratıcı ve yenilikçi faaliyetlerde bulunmasında etkili olduğu görülmektedir. Bu varsayım etrafında araştırmanın temel hedefi, yenilik kültürü ve örgütsel bağlılık ilişkisini açıklamaktır. Bu amacı gerçekleştirmek üzere Konya ilinde otomotiv yan sanayinde faaliyet gösteren işletmelerde bir araştırma yapılmış, araştırma sonuçları ayrıntılı bir biçimde tartışılmıştır.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim