Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Genel, Zeynep" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Havayolu taşımacılığı sektöründe kriz ve paydaş iletişimi: Türk Hava Yolları örneği
    (Marmara Üniversitesi, 2022) Madak, Sevim Sayın; Genel, Zeynep
    Covid-19 pandemisi birçok sektöru?n ekonomik açıdan etkilenmesine ve bu etkiden korunmak amacıyla dönu?şmesine yol açmıştır. Bu sektörlerin başında sivil havacılık sektöru? gelmektedir. 2020 Mart ayından itibaren neredeyse durma noktasına gelen havacılık endu?strisi, 2021’in son çeyreğine gelindiğinde hızlı bir toparlanma gösteren sektörlerin başında yer almıştır. Ku?resel ve ulusal ölçekte iletişim ve operasyon yeteneği gerektirmesi nedeniyle bu dönu?şu?mu?, birçok sektöre örnek teşkil edebilecek uygulamaları hayata geçirerek sağlamıştır. Bu doğrultuda makalenin amacı, sivil havacılık sektöru?ndeki kriz ve paydaş iletişimi uygulamalarını Tu?rk Hava Yolları’nın (THY) İstanbul Uluslararası Havalimanı (IGA) operasyonu kapsamında kriz ve paydaş yönetimi su?recini, iletişim ve uygulamalar açısından ele alarak katkı sağlamaktır. Su?recin yönetiminde Tu?rk Hava Yolları’nın; Tu?rkiye’nin du?nyaya açılan kapılarından biri olan İstanbul Havalimanı’ndaki kriz iletişimini nasıl bir yaklaşımla yönettiği, kriz öncesi hangi öngöru?ler, gözlemler ve verilerle kriz planlaması yaptığı, kriz iletişimini nasıl uyguladığı ve ortaya çıkan sonuçlar nitel bir saha araştırması ile gözlemlenmiştir. Bu amaçla 2021 Ağustos ve Eylu?l aylarında THY’nin İstanbul Havalimanı ölçeğindeki paydaşları ile derinlemesine göru?şmeler gerçekleştirilmiş ve elde edilen veriler anlatı analiz yöntemiyle tartışılmıştır. Herkesi etkileyen ku?resel bu?yu?klu?kteki bir krizden kurumların en az hasarla çıkmasının ilk anahtarının paydaşlarla işbirliğini sağlayabilecek kurumsal bir iletişim kabiliyetinin olması ve bu iletişimin ortak faydaya yönelik yönetilmesi gözlenmiştir.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim