Yazar "Ay, Hasret" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Dizilerde ürün yerleştirme uygulamalarının eş zamanlı sosyal medya entegrasyonu: Dimes örneği(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018) Ay, HasretÜrün yerleştirme uygulamaları;pazarlama iletişiminde geleneksel yöntemlerin tüketiciyi yakalamakta yetersiz kalmaya başlaması ve tüketicinin gün içinde maruz kaldığı yoğun reklam uyarıcılarına kayıtsızlaşmaya başlamasına paralel olarak ortaya çıkmıştır.Zaman içinde,yoğun rekabetin olduğu piyasada,rakiplerinden sıyrılmak için yeni reklam platformlar arayan markaların sıkça kullandığı güçlü bir yöntem haline gelmiştir.Günümüzde gelişimini hala sürdürmekte ve uygulanabildiği alanlar,iletişim ortamlarının çeşitlenmesine bağlı olarak çeşitlenmektedir.Geleneksel medyanın sosyal medyayı kullanmaya başlaması ile ürün yerleştirmede yeni bir boyut olarak nitelendirebileceğimiz eş zamanlı sosyal medya entegrasyonu ve içerik işbirliği ortaya çıkmıştır. Bu çalışmada öncelikle ürün yerleştirme kavramı ve tarihçesi üzerinde durulmuş,ürün yerleştirme uygulamasının avantaj ve dezavantajlarına değinilmiş ardından ürün yerleştirmenin sosyal medya ile entegrasyonuna açıklık getirilmiştir. Son olarak,çalışmanın örneklemi çerçevesinde, eş zamanlı sosyal medya entegrasyonu ile içerik işbirliğinin getirileri analiz edilmiştir.