Istanbul Ticaret University Institutional Repository için istatistikler

Toplam ziyaret

views
Revealing the Leadership Characteristics of the Modern Age: Generation-Z Perspective 86
Critical Thinking as a Qualified Decision-Making Tool 78
Examining the effects of social media influencers characteristics on brand equity and purchase intention 78
Medya okuryazarlığı, toplumsal cinsiyet ve kadının medyada temsili 53
Talep tahmin yöntemleri ve orta ölçekli bir işletmede uygulanması 39
Çocukların sosyal medya kullanımları ile ebeveyn tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi 35
Sıfır atık yaklaşımının kökenleri ve günümüzdeki anlamı 31
E-TİCARET İLE SATILAN ÜRÜNLER İÇİN STOK KONTROL MODELİ OLUŞTURULMASI VE UYGULAMA 30
ERP Sistemlerinin Firma Performansına Etkileri Üzerine Bir Saha Araştırması 29
Kurumsal sosyal sorumluluğun marka imajına etkisi 28