Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "de la Hera Conde-Pumpido, Teresa" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Dijital oyunlar aracılığıyla reklamcılık: Ürün ve hizmet simülasyonlarının ötesine bakmak
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021) Çeviren: Aydoğan, Hediye; de la Hera Conde-Pumpido, Teresa
    Oyun alanında çalışan bilim insanı Ilya Vedrashko’ya (2006) göre, dijital oyunların reklam amacıyla kullanımının kökeni 1980’lerin başlarına kadar gidebilmektedir ve hatta dijital oyunların bazı ilk örneklerine 1960’larda ve 1970’lerde rastlamak mümkündür. Ama bu uygulamanın pazarlama endüstrisi tarafından daha fazla ilgi kazanması ancak 2000 yılında gerçekleşmiştir. www. advergames.com internet sitesinin domain sahibi olan Anthony Giallourakis “İnternet tabanlı, etkileşimli gündelik oyun pazarı, internetteki gündelik oyunlarla ilişkilendirilen pazarlama ve markalama fırsatlarını şirketlerin göz ardı edemeyecekleri kadar çekici hale gelecektir” (2011, para. 1) iddiasında bulunmuştur.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim