Yazar "Tepe, F. Fulya" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Reklam ve özgürleşme süreci: Türkiye'de iki reklam incelemesi(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2003) Çengel, Özgür; Tepe, F. Fulya[Abstract Not Available]Öğe Reklamın savunusunda toplumsal bir perspektif(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2006) Phillips, Barbara J.; Tepe, F. FulyaBirçok eleştirmen çağdaş Amerikan toplumundaki bir kurum olarak reklam etiğini sorgulamıştır. Bu makalenin amacı reklama atfedilen üç olumsuz toplumsal trendi eleştirel olarak incelemektir. Bunlar: (a) tüketimin diğer toplumsal değerlerin üzerine yükselmesi, (b) toplumsal gereksinimleri gidermek için gittikçe artan bir şekilde ürünlerin kullanımı; ve (c) birey tüketicilerin gittikçe artan tatminsizliği. Bu açıklama, sözkonusu olumsuz trendlerin altında yatan nedenin reklam olmadığını; fakat daha geniş bir toplumsal faktör olan kapitalizm olduğunu tartışan bir reklam savunusu üretmektedir. Makalede, bu olumsuz toplumsal trendlerin kapitalist kökenlerine seslenen çözümler önerilmektedir.