Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Singh, Bharati" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    The drivers and outcomes of postgraduate students' adoption and use of LinkedIn learning
    (Routledge Journals, Taylor & Francis, 2024) Hazzam, Joe; Wilkins, Stephen; Singh, Bharati; Ibrahim, Blend
    Social media educational tools represent an opportunity for higher education (HE) institutions to enhance postgraduate students’ skills development. LinkedIn Learning can be used to complement class-room teaching and learning. However, the drivers and outcomes of this tool remain a gap in the literature. This study uses a cross- sectional research design and data from 232 postgraduate students at a university in the United Kingdom (UK). The results of structural equation modelling indicate that facilitating conditions and habit are the main drivers of students’ behavioural intention to use LinkedIn Learning, and the actual use of this tool contributes to students’ skills development and satisfaction. The results indicate that age moderates the relationships between effort expectancy, social influence, habit and behavioural intention of using LinkedIn Learning. The findings contribute to the effective integration of LinkedIn Learning as an additional tool that may complement teaching and learning, improving postgraduate students’ skills development and satisfaction.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim