Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Jafri, Muhammad Iqbal" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Impact of digital marketing and seo on a business website
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2022) Jafri, Muhammad Iqbal; Develi, İldem Evrim
    Researchers have been investigating electronic advertisements to measure their impact on consumers and their overall significance. This study identifies and investigates the significance of electronic advertising in a variety of dimensions. It also analyses several elements of electronic advertising in the large literature and investigates the impact on customer buying. Consumer buying intention has been a key component in this field of study. This study also investigates a critical variable, namely advertisement appeal, and its dimensions. The study shows how advertisement appeal has a moderating effect on the impact of electronic advertising on consumer buying behavior. The study was done with individuals from Pakistan in mind, with a focus on the websites. Our findings highlight the fact that, while advertisement attractiveness has a favorable relationship with electronic advertising, it does not always result in increased sales for the business.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    A qualitative analysis on the importance of digital marketing
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2022) Jafri, Muhammad Iqbal; Develi, Evrim İldem
    Researchers have been investigating electronic advertisements to measuretheir impact on consumers and their overall significance. This studyidentifies and investigates the significance of electronic advertising in a variety of dimensions. It also analyses several elements of electronic advertising in the large literature and investigates the impact on customer buying. Consumer buying intention has been a key component in this field of study. This study also investigates a critical variable, namely advertisement appeal, and its dimensions. The study shows how advertisement appeal has a moderating effect on the impact of electronicadvertising on consumer buying behavior. The study was done with individuals from Pakistan in mind, with a focus on judger findings highlighting that, while advertisement attractiveness has a favorable relationship with electronic advertising, it does not always result in increased sales for the business. Keywords: Digital marketing, Social media marketing, Search engine optimization, Website promotion, Content Marketing, Advertisements.OZETAraştırmacılar, elektronik reklamların tüketiciler üzerindeki etkilerini ve genel önemini ölçmek için çeşitli çalışmalar yapmaktadırlar. Bu çalışma ile elektronik reklamcılığın öneminin çeşitli boyutlarda tanımlanması ve araştırılması hedeflenmiştir. Çalışmada elektronik reklamcılığın literatürdeki anlatımına yer verilerek elektronik reklamcılık unsurlarından bahsedilmiştir. Çalışmanın analiz sürecinde, elektronik reklamcılığın müşterinin satın alma süreci üzerindeki etkisini araştırılmaya çalışılmıştır. Tüketicinin satın alma niyeti, bu çalışmanın önemli bir bileşenini oluşturmaktadır. Bu çalışma aynı zamanda kritik bir değişken olan reklam çekiciliğini ve boyutlarını da incelemektedir. Çalışma, reklam çekiciliğinin elektronik reklamcılığın tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkisi üzerinde nasıl düzenleyici bir etkiye sahip olduğunu göstermektedir. Çalışmanın örneklem alanında, web sitelerine odaklanarak Pakistanlı bireyler esas alınmıştır. Çalışmanın bulguları, reklam çekiciliğinin elektronik reklamcılıkla olumlu bir ilişkisi olmasına rağmen, her zaman iş için artan satışlarla sonuçlanmadığını vurgulamaktadır. Anahtar Kelimeler: Dijital pazarlama, Sosyal medya pazarlaması, Arama motoru optimizasyonu, Web sitesi tanıtımı, İçerik Pazarlaması, Reklamlar.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim