Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Fidan, Kaan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Dijital pazarlama stratejileri üzerine nitel bir araştırma
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020) Fidan, Kaan; Yıldırım, Figen
    Teknolojik gelişmelerin etkisiyle beraber günlük yaşantımızda kullandığımız birçok alanda yenilikler yaşanmaktadır. Bu değişimlerin etkisi hem kişisel hem de pazarlama alanında da görülmektedir. Dijital pazarlama yöntemleri, hedef kitleyi doğru analiz etme imkânı sunmaktadır. Analiz sonucuna göre gerçekleştirilen pazarlama stratejisinde dijital pazarlamanın etkili kullanılması, bütçenin daha doğru kullanılmasını sağlamaktadır. Bu çalışmada, dijitalleşme süreci araştırılarak ve dünyada ve Türkiye’de bulunan örneklerine yer verilerek, dijital pazarlama yöntemlerinin kurumlara sunduğu imkânlar değerlendirilmiştir. Dijital pazarlamayı etkin kullanan bir marka yetkilisi ile derinlemesine mülakat gerçekleştirilmiştir. Bunun sonucunda, dijital pazarlama yöntemleri ile doğru hedef kitleye ulaşmak ve yapılan çalışmaların sonuçlarını analiz etmek kolaylaşmaktadır. Bu nedenle, dijitalleşmeye önem veren kurumların gelecek süreçte daha çok tercih edileceği düşünülmektedir.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Dijital pazarlama stratejileri: nitel bir araştırma
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021) Fidan, Kaan
    ÖZET Teknolojik gelişmelerin etkisiyle beraber günlük yaşantımızda kullandığımız birçok alanda yenilikler yaşanmaktadır. Bu değişimlerin etkisi hem kişisel hem de devlet nezdinde görüldüğü gibi pazarlama alanında da görülmektedir. Dijital pazarlama yöntemleri, hedef kitleyi doğru analiz etme imkânı sunmaktadır. Analiz sonucuna göre gerçekleştirilen pazarlama stratejisinde dijital pazarlamanın etkili kullanılması, bütçeyi daha doğru kullanma imkânı sunmaktadır. Bu çalışmada, dijitalleşme süreci araştırılarak ve dünyada ve Türkiye’de bulunan örneklerine yer verilerek, dijital pazarlama yöntemlerinin kurumlara sunduğu imkânlar değerlendirilmiştir. Üç farklı kurum yetkilisi ile derinlemesine mülakat gerçekleştirilmiştir. Bunun sonucunda, dijital pazarlama yöntemleri ile doğru hedef kitleye ulaşmak ve yapılan çalışmaların sonuçlarını analiz etmek kolay olması sebebiyle dijitalleşmeye önem veren kurumların gelecek süreçte daha çok tercih edileceği düşünülmektedir. Anahtar Kelimeler: Pazarlama, Dijital pazarlama, Dijitalleşme ABSTRACT With the effect of technological developments, there are innovations in many areas we use in our daily life. The impact of these changes is seen in the field of marketing as well as on the individual and the state. Digital marketing methods provide the opportunity to analyze the target audience correctly. The effective use of digital marketing in the marketing strategy realized according to the analysis result provides the opportunity to use the budget more accurately. This study investigated the digitization process and giving place to the example in the world and in Turkey, the opportunities it offers to the institutions of digital marketing methods are evaluated. In-depth interviews were conducted with three different institution officials. As a result, it is thought that institutions that attach importance to digitalization will be preferred more in the future, as it is easy to reach the right target audience with digital marketing methods and analyze the results of the studies. Keywords: Marketing, Digital marketing, Digitalization İÇİNDEKİLER ŞEKİL LİSTESİ . vi KISALTMALAR . vii 1. GİRİŞ . 1 2. DİJİTALLEŞME . 2 2. 1. Dijitalleşme ile ilgili Kavramlar . 3 2. 2. Dijitalleşmenin Tarihsel Evrimi . 7 2. 2. 1. Dünyada Dijitalleşme . 11 2. 2. 2. Türkiye’de Dijitalleşme . 16 2. 3. Geleneksel Pazarlamadan Dijital Pazarlamaya Geçiş . 20 3. DİJİTAL PAZARLAMA YÖNETİMİ . 24 3. 1. Dijital Pazarlama Süreci . 25 3. 1. 1. Dijital Pazarlamada Araştırma . 29 3. 1. 2. Dijital Pazarlama Karması . 31 3. 1. 3. Organizasyon, Uygulama, Kontrol ve Geri Besleme . 35 3. 2. Dijital Pazarlamada Kullanılan Araçlar . 36 3. 3. Dijital İletişim . 46 4. ARAŞTIRMA . 49 5. SONUÇ . 65 KAYNAKÇA . 67

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim