Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Erzurum, Funda" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Televizyon haberinde sosyal ağların kullanımı
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017) Erzurum, Funda
    Sosyal ağ, sosyal iletişimin ve/ veya sosyal ilişkilerin kurulabildiği, kişilerin yüksek oranda paylaşımda bulundukları bir online servis, platform veya alan olarak tanımlanabilir. Sosyal ağlar kullanıcılarına, fikirlerini, etkinliklerini, olayları ve ilgi alanlarını kendi ağlarıyla paylaşma imkanı sunar. Bunu; anlık mesajlar, e-postalar, paylaşımlar aracılığıyla yapar. Sosyal ağlarda yer alan kişiler bilgi alışverişinde bulunabildikleri gibi, sorunlarını beklentilerini de paylaşabilirler. Mekansal olarak ulaşamayacakları kişilerle bu sosyal ağlar aracılığıyla rahatça ulaşabilirler. İletişim her geçen gün daha da dijitalleşmektedir. Gerçek hayat bağlantıları da gelişen teknolojinin günlük hayat içerisinde yaygın olarak kullanımıyla birlikte dijitalleşmiştir. İnternet kullanıcıları için sosyal ağ siteleri çevrimiçi bir topluluk olma işlevini yerine getirmektedir. Bu çevrimiçi topluluk üyelerinin birçoğu benzer hobiler, din, siyasi görüş ve alternatif yaşam tarzlarını paylaşmakta. Birey sosyal ağ sitesine girdiği anda sosyalleşmeye başlayabilir. Bu sosyalleşme, diğer üyelerin profil sayfalarını okumayı ve onlarla bağlantı kurmayı içerebilmektedir. Türkiye’de televizyon haber alma / haberdar olma hala önemini koruyan bir kitle iletişim aracıdır. Televizyon haberlerinde sosyal medya hesaplarının kullanımı yaygınlaşmaktadır, ancak bu noktada sosyal medyanın kendini ifade etmek ve haber kaynağı olarak kullanımı göz önüne alındığında bazı sınırlamalar ve etik konular gündeme gelmektedir. Bu çalışma ile; haber programlarının, izleyicileri ile iletişim kurmak ve haber toplamak için sosyal ağların kullanımının ne kadar etik olduğu irdelenmiştir.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim