Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Dilina, Ayoufu" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Eğitim sektöründe pazarlama stratejileri ve Çin pazarında bir araştırma
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018) Dilina, Ayoufu; Figen Yıldırım
    Bu çalışmada pazarlama ve hizmet pazarlaması stratejileri, eğitim sektörü üzerinde bir anket çalışması ile araştırılmıştır. Araştırmada örneklemin yöntemi; kolayda örnekleme yöntemidir. Anket uygulaması Çin’ in Urumqi şehrindeki öğrencilerle gerçekleştirilmiştir. Toplam 250 anket hazırlanmış ve dağıtılmış olup, 240 tanesi eksiksiz olması nedeni ile analize tabi tutulmuştur. Derlenen veriler temel olarak güvenilirlik analizi, faktör analizi, korelasyon analizi, t- testleri ve ANOVA analizleri ile incelenmiştir. Araştırmada hizmet kalitesi ölçeği kullanılmıştır. Hizmet kalitesi için elde edilen verilerin demografik bilgilere göre farklılıklar gösterdiği sonucuna ulaşılmıştır. Öğrencilerin eğitim sektörü üzerindeki hizmet kalitesi için elde edilen değerlendirmeleri, tablolar ile araştırma bölümünde açıklanmıştır.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim