Yazar "Cici, Emine Nihan" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Şehirlerin Markalaşma Sürecinin Yansımaları: Konya İli Üniversitelerindeki Öğrencilerin Algılarındaki Konya Markası(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011) Tekin, Mahmut; Cici, Emine NihanKüreselleşen dünyada rekabet artık sadece ürünler arasında olmamaktadır. Ortaya çıkan bu rekabette küresel şehirler; sınırları içinde yaşayanlara yüksek kaliteli yaşam sunmak için tüm imkânlarını seferber etmektedirler. Bir ürün için marka olmak hedeflediği kitle için değerli ve tercih edilebilirliği yüksek hale gelmeye dayanmaktır. Bu durum şehirler için daha fazla ziyaretçi, daha fazla yatırımcı ve daha fazla gelir anlamına gelmektedir yani bir kentin markalaşması o kentin logosunu ve kendine has bir kaç ürünü ile tanınabilir hale gelmesi demek değil onu eğitim, güven ve yatırım merkezi yapabilmek demektir. Yapılan bu çalışma ile markalaşma çalışmaları hızla süren, bünyesine yeni üniversiteleri eklemeye hazırlanan Konya'nın markalaşma sürecinin yansımaları eğitime devam eden üç üniversitesinin öğrencileri üzerinde araştırılmıştır.