Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Cici, Emine Nihan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Şehirlerin Markalaşma Sürecinin Yansımaları: Konya İli Üniversitelerindeki Öğrencilerin Algılarındaki Konya Markası
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011) Tekin, Mahmut; Cici, Emine Nihan
    Küreselleşen dünyada rekabet artık sadece ürünler arasında olmamaktadır. Ortaya çıkan bu rekabette küresel şehirler; sınırları içinde yaşayanlara yüksek kaliteli yaşam sunmak için tüm imkânlarını seferber etmektedirler. Bir ürün için marka olmak hedeflediği kitle için değerli ve tercih edilebilirliği yüksek hale gelmeye dayanmaktır. Bu durum şehirler için daha fazla ziyaretçi, daha fazla yatırımcı ve daha fazla gelir anlamına gelmektedir yani bir kentin markalaşması o kentin logosunu ve kendine has bir kaç ürünü ile tanınabilir hale gelmesi demek değil onu eğitim, güven ve yatırım merkezi yapabilmek demektir. Yapılan bu çalışma ile markalaşma çalışmaları hızla süren, bünyesine yeni üniversiteleri eklemeye hazırlanan Konya'nın markalaşma sürecinin yansımaları eğitime devam eden üç üniversitesinin öğrencileri üzerinde araştırılmıştır.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim