Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Aslan, Halil" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Finansal Okur - Yazar - Yaparlık
    (Hiperyayın, 2021) Öz, Sabri; Aslan, Halil
    Bir işletmenin yönetiminde muhasebe, stok, pazarlama, satın alma, insan kaynakları ve finans yönetim gibi yönetim faktörleri büyük önem kazanmaktadır. Ancak bir işletmenin yatırımcısı ve yöneticisi tarafından birlikte bakıldığında en önemli husus finansal okur yazarlıktır. Okur yazar olma konusu da farklı alanlar için sıkça kullanılan bir tabir olmaya doğru gidiyor. Dijital okur yazarlık, medya okuryazarlığı, sağlık okuryazarlığı vs. bu çalışmada finansal okur yazarlığın yanısıra uygulamaya dönük bir parka olarak “yaparlık” kelimesi birleştirilmiştir. (Çalışma Finansal okur yazar ve yaparlığın ana hatları üzerinde durmakta ve uygulama örnekleri sunmaktadır. Sermaye piyasası ve hisse senetlerinin alınıp satıldığı borsalar hakkında önemli tavsiyeler ile sonuçlandırılmıştır.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Sosyal medya platformlarında algı yönetimi ve manipülasyon: CRITIC-TOPSIS analizi
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2022) Aslan, Halil; Öz, Sabri
    İnsanların bilgi toplumuna erişiminin etkisinin yoğun yaşandığı 21. Yüzyıl başlarında, teknolojik ve dijital dönüşümün kapsamı dahilinde, web 2.0 itibarı ile sosyal medya kullanımlarının arttığı gözlenmektedir. Bu oluşumu, özellikle Covid-19 süreci ile yaşanmış pandemi ve takip eden kapanma dönemlerinde sosyal medya kullanımı daha da yoğun bir şekilde ivmelenmiştir. Bu çalışma, sosyal medya ile bireylerin etkilenme düzeylerini ve özellikle konuya ilişkin yaklaşımlar ve teoriler çerçevesinde etkileşimleri ele almıştır. Çalışmanın araştırma sorusu olan hangi sosyal medya aracının ne tür etki ile manipülasyon ve algı oluşturma konusunda etkin olduğu meselesine ışık tutmaktadır. Çalışmanın amacı, en sık kullanılan sosyal medya araçlarını tespit etmek, bu araçlara uygun olarak algı ve manüpilasyon teknikleri üzerinde değerlendirme yaparak CRITIC metodu ile önce sosyal medya araçlarını ağırlıklandırıp ardından etkenler içinde en yüksek algı ve manipülasyon performansına sahip sosyal medya aracını TOPSIS metodu ile ortaya çıkarmaktır.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim