Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Arslan, Sinem" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Tüketim toplumu ve televizyon dizileri : Medcezir dizisi incelemesi
    (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2015) Arslan, Sinem; Hepkon, Zeliha
    Tüketme terimi, ”tahrip etmek, harcamak, israf etmek, bitirmek” anlamlarını taşımaktadır. Tüketime ekonomik açıdan bakıyor olsak da tüketim kültürel bir yapıya da sahiptir. Jean Baudrillard tüketimi kodlar ve kurallarla düzenlenmiş bir göstergeler sistemi olarak tanımlamaktadır. En önemli kitle iletişim araçlarından biri olan televizyonun etkisi günümüzde gün geçtikçe artış göstermektedir. Televizyon insanların en önemli bilgi kaynaklarından biridir. Hem görsel hem de işitsel özelliği olması sebebiyle hem akılda kalıcı hem de görsel hafızayı canlandırıcı bir etkiye sahiptir. Televizyon dizileri kullandıkları lüks ürünler, evler, arabalar yoluyla insanları tüketmeye sevk ediyor. Bu çalışma Medcezir dizisi üzerinden televizyon dizilerinin gündelik yaşamımız ve tüketim kalıplarımız üzerindeki etkisini ele alacaktır.

| İstanbul Ticaret Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim