Köşklük Kaya, Nezihat2014-10-012014-10-01201097897565162941303-5495https://hdl.handle.net/11467/5012007 Kasım ayında, Dokuz Eylül Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Mimari Tasarım 201-202 Stüdyosu’nda, eğitim programı içinde daha serbest ve tercihli öğrenme ortamını desteklemek ve denemek, öğrencileri kısa süreli egzersizlere yakınlaştırmak üzere, stüdyo yürütücüleri tarafından “200atölyeler” adı altında bir dizi paralel atölye çalışması gerçekleştirilmiştir. “200atölyeler” projesinin en önemli kazanımlarından biri, eğitim programında özgür yaklaşımlara daha kalıcı bir yer edindirmeye dönük deneysel bir çalışma oluşturmuş olmasıdır. İki stüdyo günü süren bu atölyelerin temaları birbirlerinden özellikle farklı seçilmiştir. “200atölyeler”den biri, Nezihat Köşklük ve Arkeoloji Bölümü öğretim görevlisi Dr. Ali Kazım Öz yürütücülüğünde, 12 öğrenci ile gerçekleştirilen “Konar Göçer”dir. Atölyenin tasarımları, bu çalışmada kullanıcı, mekan ve ürün bazında sunulmuştur.A series of parallel workshops called “200workshops” was organised as part of the Architectural Design 201-202 Studio at Dokuz Eylul University Faculty of Architecture, as a means of encouraging and experimenting with a freer and optional learning environment. One of the most important accomplishments of the “200workshops” project was an experiment aimed at giving unrestricted approaches a more permanent place in the curriculum. Very different themes were deliberately chosen for these workshops, which lasted two studio days. One of “200workshops” was the “Konar Göçer”. In this study, the designs of this workshop are presented within the context of user, space and product.eninfo:eu-repo/semantics/openAccessKullanıcı, Mekan, Ürün.User, Space, Product.Bir Kullanıcı, Bir Mekan, Bir Ürün: Atölye “Konar Göçer”A User, A Space And A Product: The Workshop “Konar Göçer (Nomad)”Conference Object7139