Ersun, NurArslan, İsmet Kahraman2024-10-122024-10-1220112149-18442587-2672https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/129006https://hdl.handle.net/11467/9285Dünya turizmindeki gelişmeler ve eğilimler, turizm pazarlamasını ülke boyutundan destinasyon boyutuna taşımış ve yeni destinasyonların ve yeni turistik ürünlerin ortaya çıkmasına yol açmıştır. Türkiye gibi çok geniş bir coğrafi alanı kapsayan bir ülkede, bütün ülkeyi tek bir turistik çekim alanı olarak görmek ve pazarlamak doğru değildir. Bu nedenle, turizmin bölgesel gelişmede öncü rolü oynayabilmesi için destinasyon düzeyindeki pazarlama faaliyetlerine önem ve ağırlık verilmesi gerekmektedir. Bu çalışmada, turizm destinasyonlarının pazarlanmasında bölgenin bir turistik ürün haline getirilebilmesi ve bu ürünün pazarlanabilmesi ile ilgili pazarlama stratejileri belirlenmiştir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessOtelcilikKonaklamaSpor ve TurizmCoğrafyaTurizmde destinasyon seçimini etkileyen temel unsurlar ve pazarlama stratejileriArticle02229247129006