Yavuz, AlpaslanErtemel, Adnan Veysel2021-12-242021-12-242021https://hdl.handle.net/11467/5125https://doi.org/10.5281/zenodo.5521278Dijitalleşen dünyada Sektörde pazar payını artırmak, rekabet edebilir olmak ve sadık müşteriler oluşturmak isteyen bankalar müşteri deneyimi, müşteri sadakati konularında çalışmalar yapmışlardır. Bu araştırmada Türkiye’de faaliyet gösteren katılım bankalarının mobil bankacılık kullanan müşterilerinin müşteri deneyimini ortaya koymak amacıyla hazırlanmıştır. Müşteriler ile yapılan anket çalışması sonucunda elde edilen veriler ile istatiksel analizlerle yapılarak müşteri deneyimini etkileyen faktörler açıklanmaya çalışılmıştır.In the digitalizing world, banks that want to increase their market share in the sector, to be competitive and to create loyal customers have worked on customer experience and customer loyalty. In this research, it was prepared to reveal the customer experience of the customers of participation banks operating in Turkey using mobile banking. With the data obtained as a result of the survey conducted with the customers, statistical analyzes were made and the factors affecting the customer experience were tried to be explained.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİslami FinansMüşteri DeneyimiKatılım BankasıMobil UygulamaIslamic FinanceCustomer ExperienceParticipation BankMobile ApplicationKatılım bankası mobil uygulamasında müşteri deneyiminin incelenmesiArticle23748810.5281/zenodo.5521278