Acar, İbrahim AttilaGençtürk, MehmetGöktepe, ÖzerKeçeci, DiljinKırdemir, VecihiYılmaz, Cevdet2014-11-132014-11-1320059756516135https://hdl.handle.net/11467/848Türkiye her yıl üniversite sınavlarına giren adayların ancak %10'una üniversite eğitimi sunabilmektedir. Bu trend genç bir nüfusa sahip olmak bağlamında avantaj; sunulan eğitimin niteliği ve eğitim sonrası ortam itibariyle de çeşitli dezavantajlar taşımaktadır. Üniversitelerin, demokratik kurum kültürüne dayanan stratejik planları, asgari kalite düzeyinin sağlanmasında etkili olacaktır. Birer öğrenen organizasyon olan yüksek öğretim kurumları gelişmeci yapıları, nitelikli ve sürdürülebilir modellemeleriyle sosyal fayda üretirken aynı zamanda toplumsal katkıları yüksek birimler haline gelebilecektir. Çalışmada, Süleyman Demirel Üniversitesi'nin, bu amaçları gerçekleştirecek süreçleri bir değişim ve dönüşüm politikasıyla ele alması incelenecektir. Bölgesi, ülkesi ve dünya için değer üreten ve aynı zamanda akademik kaygılar taşıyan Türkiye Cumhuriyeti'nin bir yüksek öğretim kurumunun kurumsallaşma deneyimleri ve stratejik planlama sürecindeki çaba ve çalışmaları ile bunların sonuçları bu tebliğ kapsamındadır.eninfo:eu-repo/semantics/openAccessÜniversitelerde Kalite, Yüksek Öğretimde Kalite, Üniversitelerde Stratejik Planlama.Üniversitelerde Stratejik Planlama Sürecinde Eğitime Yönelik Sürdürülebilir Kalite Uygulamaları -Süleyman Demirel Üniversitesi Örneği-Conference Object