Bayazıt, Zeynep ŞahinoğluYıldırım, Figen2024-10-122024-10-1220111303-54952717-7483https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/125516https://hdl.handle.net/11467/9291Perakende yönetiminde yaşanan hızlı değişim özellikle rekabetçi stratejilerin oluşmasında ve her geçengün tüketiciye farklı deneyim sunan markaların öne çıkmasına sebebiyet vermektedir. Farklı olmanınanahtarı öncelikle pazardan beslenip bilginin doğru bir şekilde kullanılması ve yaratıcı sunumlarla talebekarşılık verilmesi ile mümkündür .Değişen tüketim kültürü, en çok perakende yönetiminde etkisinigöstermektedir. Tüketici ile markaların buluştuğu yer olan satınalma noktası iletişim tekniklerinin farklıkılınması ile büyük bir güç oluşturmaktadır. Artık tüketicinin cüzdanındaki payı takip eden markalar,rekabet tanımlarını genişletmekte, bunun sonucunda gerek mağaza yeri seçimleri, gerekse mağaza içipazarlama sunumları ile fark yaratma stratejileri uygulamakta ve sadık müşterilerine ek değersunmaktadırlar. Bu çalışmada, mağazacılık anlayışının değişen tüketime uygun olarak geliştirdiğisatınalma noktası iletişimi hakkında literatür taraması yapılmıştır. Teorik bilginin pratiktekiuygulamalarını ortaya koymak amacıyla çalışma; ayakkabı perakende sektöründe faaliyet gösteren birzincir markanın iletişim stratejilerini örnek olarak almış ve marka yetkilisiyle yapılan derinlemesinemülakat ile araştırma zenginleştirilmiştir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessPerakende mağazıcılığında satınalma noktası iletişimi: Ayakkabı sektöründe zincir bir marka örneğiArticle1019177192125516