Acar, Salih CanTorlak, Ömer2023-01-022023-01-022022https://hdl.handle.net/11467/5974Bu aras?tırmada algılanan sosyal medya pazarlamasının tu?keticinin satın alma davranıs?ına etkisinin incelendig?i akademik c?alıs?maların derlenmesi ve bo?ylece algılanan sosyal medya pazarlamasının tu?keticinin satın alma davranıs?ına etkisi hakkında genel bir profilin ortaya konulması amac?lanmıs?tır. Aras?tırma doku?manter tu?rde sistematik bir go?zden gec?irme c?alıs?masıdır. Aras?tırmanın verileri doku?man analizi yo?ntemi ile elde edilmis?tir. Bu dog?rultuda ilk as?amada belirlenen anahtar kavramlardan hareketle TUBI?TAK-ULAKBI?M, Google akademik, ulusal tez arama sitesi ve EbscoHost gibi arama motorları kullanılarak 2008-2021 arasında yayımlanmıs? 13 c?alıs?ma belirlenmis?tir. Aras?tırmaya dahil edilen c?alıs?maların analizinde ise ic?erik analizi kullanılmıs?tır. Yapılan c?alıs?ma sonucunda sosyal medya pazarlamasının tu?ketici davranıs?ı u?zerinde olumlu etkileri oldug?u ortaya konulmus?tur.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessAlgılanan Sosyal Medya Pazarlaması, Sosyal Medya, Tüketici Satın Alma DavranışıAlgılanan sosyal medya pazarlamasının tüketicinin satın alma davranışına etkisi: Bir derleme çalışmasıThe effect of perceived social media marketing on consumer purchasing behavior: A reviewArticle6114661