Search
Now showing items 1-3 of 3
Medyanın aile harcamalarına etkisi ve ailenin ekonomik işlevinin önemi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)
Bu araştırmada, ailenin ekonomik işlevinin önemine değinirken, medyanın aile harcamaları üzerinde etkisi incelenmiştir. Araştırmanın katılımcılarını, orta gelir düzeyli ailelerin gelir yönetimini etkileyen durumlara, ...
Evli kadın ve erkeklerde psikolojik iyi oluşun ebeveyn tutumuna etkisinin incelenmesi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmada, psikolojik iyi oluşun ebeveyn tutumuna etkisini incelemek amaçlanmaktadır. Araştırma, nicel araştırma modellerinden ilişkisel tarama deseninde tasarlanmıştır.Araştırmada, evli ve 2-6 yaş grubunda çocuğu olan ...
Çocukların sosyal medya kullanım amaçları ve ebeveyn tutumları
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)
Bu araştırma da çocukların sosyal medya kullanım amaçları ve ebeveynlerin çocuklarına karşı hangi tutumları benimsedikleri araştırılmıştır. Araştırma, nicel araştırma modellerinden ilişkisel tarama şeklinde tasarlanmış ve ...