E-pazarlama stratejilerinde çevrimiçi arama siteleri üzerinden pazarlama
Abstract
Gelişen internet aynı zamanda e-ticaret kavramını ortaya çıkarmıştır. Eski klasik pazarlama yöntemlerinin yerini e-pazarlama yöntemleri alarak firmalar ile insanlar arasında ki iletişim farklılaşmıştır. Bu çalışmada, e-pazarlama ve e-pazarlamanın bir türü olan çevrimiçi arama siteleri üzerinden pazarlama yönteminin tanımı yapılarak bu yöntemlerin nasıl kullanıldığına dair bilgilere yer verilmiştir. Çevrimiçi arama siteleri üzerinden pazarlama yönteminin, firmalar tarafından verilen bilgiler doğrultusunda firmalar üzerinde etkileri incelenmeye çalışılmıştır. Developments in the internet technology also brought out the concept “e-trade.” The old marketing strategies have been replaced by e-marketing strategies and the communication between companies and customers have evolved. In this study, the definition of e-marketing and marketing strategy on the basis of search engine marketing as a kind of e-marketing was put forward. The effect of marketing strategy through search engines on companies was analyzed on the basis of the information provided by companies.
Source
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler DergisiVolume
14Issue
28Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Dijital içerik yönetiminde görsel kullanımının marka iletişimine etkisi
Tekbıyık, Saliha Gökçe (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Her çağın kendine özgü bir ifade biçimi bulunmaktadır. Teknolojinin hızla gelişmesi beraberinde, yazı döneminden fotoğraf makinesinin icadı ve ardından sinema ve televizyon gibi hareketli görüntüleri kaydeden araçların ... -
Sosyal medyada pazarlama : sosyal medyada kullanıcı motivasyonunun üniversite öğrencilerinin sosyal medya pazarlama algısına ilişkin bir uygulama
Elbaşı, Gonca Yılmaz (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2015)Bu araştırma sosyal medyada kullanıcı motivasyonu ve alt boyutları sosyal sermaye ihtiyacı ve psikolojik refahın üniversite öğrencilerinin sosyal medya pazarlama algısını oluşturan güven ve genel yaklaşım alt değişkenleri ... -
Marka kişiliği : gıda perakende sektöründe bir uygulama
Şimşek, Burcu (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2015)Marka; geçmişte ürünün kime ait olduğunu vurgularken, şimdi ise tüketicinin alışverişlerini etkilen bir faktör haline gelmiştir. Tüketiciler satın aldıkları ürünlerde kalite, satış sonrası hizmet ve fiyat gibi değişkenlere ...