• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları
  • Süreli Yayınlar
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • 2015
  • İTÜSBD, Cilt 14, Sayı 28, Özel Sayı, Makale Koleksiyonu
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi Yayınları
  • Süreli Yayınlar
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • 2015
  • İTÜSBD, Cilt 14, Sayı 28, Özel Sayı, Makale Koleksiyonu
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-pazarlama stratejilerinde çevrimiçi arama siteleri üzerinden pazarlama

Thumbnail

View/Open

Makale (6.621Mb)

Date

2015

Author

Özen, Mehmet

Metadata

Show full item record

Abstract

Gelişen internet aynı zamanda e-ticaret kavramını ortaya çıkarmıştır. Eski klasik pazarlama yöntemlerinin yerini e-pazarlama yöntemleri alarak firmalar ile insanlar arasında ki iletişim farklılaşmıştır. Bu çalışmada, e-pazarlama ve e-pazarlamanın bir türü olan çevrimiçi arama siteleri üzerinden pazarlama yönteminin tanımı yapılarak bu yöntemlerin nasıl kullanıldığına dair bilgilere yer verilmiştir. Çevrimiçi arama siteleri üzerinden pazarlama yönteminin, firmalar tarafından verilen bilgiler doğrultusunda firmalar üzerinde etkileri incelenmeye çalışılmıştır.
 
Developments in the internet technology also brought out the concept “e-trade.” The old marketing strategies have been replaced by e-marketing strategies and the communication between companies and customers have evolved. In this study, the definition of e-marketing and marketing strategy on the basis of search engine marketing as a kind of e-marketing was put forward. The effect of marketing strategy through search engines on companies was analyzed on the basis of the information provided by companies.
 

Source

İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Volume

14

Issue

28

URI

https://hdl.handle.net/11467/1365

Collections

  • İTÜSBD, Cilt 14, Sayı 28, Özel Sayı, Makale Koleksiyonu [14]
  • TR Dizin İndeksli Yayınlar [211]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Dijital içerik yönetiminde görsel kullanımının marka iletişimine etkisi 

    Tekbıyık, Saliha Gökçe (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)
    Her çağın kendine özgü bir ifade biçimi bulunmaktadır. Teknolojinin hızla gelişmesi beraberinde, yazı döneminden fotoğraf makinesinin icadı ve ardından sinema ve televizyon gibi hareketli görüntüleri kaydeden araçların ...
  • Sosyal medyada pazarlama : sosyal medyada kullanıcı motivasyonunun üniversite öğrencilerinin sosyal medya pazarlama algısına ilişkin bir uygulama 

    Elbaşı, Gonca Yılmaz (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2015)
    Bu araştırma sosyal medyada kullanıcı motivasyonu ve alt boyutları sosyal sermaye ihtiyacı ve psikolojik refahın üniversite öğrencilerinin sosyal medya pazarlama algısını oluşturan güven ve genel yaklaşım alt değişkenleri ...
  • Marka kişiliği : gıda perakende sektöründe bir uygulama 

    Şimşek, Burcu (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2015)
    Marka; geçmişte ürünün kime ait olduğunu vurgularken, şimdi ise tüketicinin alışverişlerini etkilen bir faktör haline gelmiştir. Tüketiciler satın aldıkları ürünlerde kalite, satış sonrası hizmet ve fiyat gibi değişkenlere ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 




| Policy | Guide | Contact |
Advanced Search

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherCategoryLanguageAccess Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Istanbul Commerce University || || OAI-PMH ||

Örnektepe Mah. İmrahor Cad. No: 88/2 Z-42 Beyoğlu / İstanbul / TURKEY
If you find any errors in content, please contact: acikerisim@ticaret.edu.tr

Creative Commons License
DSpace@Ticaret: Istanbul Ticaret University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Ticaret:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.