Search
Now showing items 1-9 of 1960
Product placement ın Czech Republic
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)
We are all surrounded by hundereds of ads every day and we mostly see them on TV. Modern technology however allows us to skip through TV ads. This is one of the reasons advertisers rely more and more product placement. ...
Kadın ve erkek dergilerinde eğlence içerikli reklamların ELM’ye göre içerik analizi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Sistemleri Bölümü, 2014)
Özet: Eğlence geniş bir alanı kapsar. Farklı özelliklere sahip kişiler eğlence ürünleri söz konusu olduğunda ortak bir zeminde buluşabilir. Günümüzde eğlendirerek pazarlama yaklaşımı bütün dünyada birçok markanın kaynağı ...
Eskişehir ve civarı HIRUDINEA faunası üzerine bir ön araştırma
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2010)
Bu çalışma Eskişehir ili ve civarı Hirudinea (Sülük) faunasını belirlemek amacıyla yapılmış bir ön araştırmadır. Çalışma boyunca 17 farklı lokaliteden örnekler toplanmış ve teşhisleri yapılmıştır. Sözkonusu lokalitelerden ...
Türkiye’de yenilenebilir enerji kaynakları potansiyeli ve geleceği
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2010)
Türkiye enerjide dışa bağımlı bir ülke olup, enerji ihtiyacının yarıdan fazlasını ithal etmekte ve bu da ülke ekonomisi üzerinde olumsuz etki yapmaktadır. Ülkenin sahip olduğu fosil kaynakları enerji ihtiyacını karşılayacak ...
Mikroelyafın boyanmasında ultrasonik enerjinin etkisi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2010)
Tekstil endüstrisindeki kullanımı ve fonksiyonel özellikleri nedeni ile son yıllarda önem kazanan poliamid mikroelyaf malzemenin, Color Index Reactive Black 5 (Remazol Black B – HOE) ile boyanmasında, boyama kinetikleri ...
Bilgi yönetimi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011)
Bilgi yönetimi yeni bir disiplin olarak yirmi yıllık bir geçmişe sahiptir. Bilgi yönetimini kavramak için önce bilgi kavramının anlaşılması gerekir. Bilgi yönetiminin tanımlanmasında güçlü bir genel uzlaşma mevcut değildir. ...
Hedonizmin ürün yerleştirmedeki satın alma davranışı üzerindeki etkisi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)
Günümüzde insanların süreklireklamlara maruz kalmasıyla beraber reklamda yaratıcı çözümler ve bu çözümler sonucunda yeni reklam yöntemleri ortaya çıkmıştır. Yeni iletişim teknolojilerinin artmasıyla beraber reklam verenler ...
Sarıyer örneğinde ekolojik mekan ayrımı
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011)
Doğal kaynakların verimlilikleri ve sürdürülebilirliğini sağlamak, her ölçekte yapılacak planların ekolojik temele dayalı olmasına bağlıdır. Peyzaj planlamanın da temel amacı, peyzaj mekanlarının kullanılması ve geliştirilmesi ...
Sivas’ta bir kerpiç cami; Sarızade Mehmet Paşa Cami restitüsyon denemesi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2012)
Bu çalışma, esas olarak Sivas Sarızade Mehmet Paşa Cami’ni ele almakla beraber, aynı zamanda, Anadolu’daki kerpiç camilerle ilgili bilgi birikimimize katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Sarızade Mehmet Paşa Cami, Sivas’taki ...