Browsing by Author "Hacıhasanoğlu, Büşra"
Now showing items 1-2 of 2
-
Hizmet sektöründe marka sadakati oluşturma politikaları
Hacıhasanoğlu, Büşra (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Müşterilerin alışveriş tercihlerinde kredi kartları önemli araçlar haline gelmiştir. Gün geçtikçe kullanımı artan kredi kartlarına yönelik tüketicide oluşan tutumun, hizmetin sunulduğu markaya yönelik sadakat üzerindeki ... -
Sosyal medyada pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve telekomünikasyon sektörüne ilişkin bir uygulama
Hacıhasanoğlu, Büşra (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Pazarlama, müşteri ihtiyaçlarım karşılamak, onlarda güven ve bağlılık oluşturmaktır. İşletmeler teknolojideki hızlı gelişmelere uyum sağlamak için yenilikler yapmak zorundadır. Günümüzde de teknolojik gelişmelerle birlikte ...