Browsing by Author "Ersun, Nur"
Now showing items 1-3 of 3
-
Değişen rekabet koşullarında geleneksel gıda perakendecilerinin rekabet gücünün artırılması
Ersun, Nur; Arslan, İ. Kahraman (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2008)Organize perakendecilik alanında yaşanan gelişmeler, geleneksel alışveriş ve tüketim anlayışında da hızlı bir değişime neden olmuş ve bunun sonucunda, mahalle bakkalından büyük marketlere ve mağaza zincirlerine geçiş ... -
Kongre turizminin geliştirilmesinde kongre ve ziyaretçi bürolarının rolü ve önemi
Ersun, Nur; Arslan, İ. Kahraman (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2009)Görsel ve işitsel erişebilirliğin artması, turizm sektöründe bundan yarım yüzyıl önce geniş kitlelerin tüketim kalıbı içinde olmayan yeni “taleplerini” devreye sokmaktadır. Başlangıçta deniz, kum, güneş gibi dinlenme ... -
Moda sektöründe faaliyet gösteren mağazalarda müşterilerin mağaza tercihinde mağaza tasarımının önemi ve tasarım kriterleri
Arslan, İ. Kahraman; Ersun, Nur (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2011)Moda sektöründe faaliyet gösteren moda mağazalarının amacı, müşterileri için olumlu deneyimler yaratmak ve uzun dönemli ilişki kurabilmektir. Bu amaca ulaşmada en önemli araçlardan biri, perakende satış mağazasıdır. Bu ...