Now showing items 1-2 of 2

    • 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme: 3-4 Mayıs 2018 

      Öztürk, Gülay; Öymen, Gözde; Özdemir Çakır, Hilal; Kocabay Şener, Nihal; Tatlı, Erdem; Eken, İhsan; Aydın, Sena; 25435; 103852; 57160; 16440; 41099; 246368; 194933; İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)
      İnsanoğlu yüzyıllardan beri eğlence öğesiyle iç içe yaşamıştır. Gerek toplumsal yaşama geçmeden önce, gerekse toplumsal yaşama geçtikten sonra bu durum değişmemiştir. Eğlence, her insanın hayatında mutlaka ver almış ve ...
    • Sokak modası, moda ikonu ve kültürel olgu bağlamında ‘Sneakers’ 

      Öymen, Gözde (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)
      Spor ayakkabılar spor dışı kullanıma sahip olmaya başlayıp, moda dünyasının ilgi alanine girdiği andan itibaren “Sneaker” adıyla anılmaktadır. Sneaker sözlük anlamıyla spor veya rahat giyime uygun ayakkabı anlamına ...