Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • 2. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı: Eğlence ve Ürün Yerleştirme: 3-4 Mayıs 2018 

      Öztürk, Gülay; Öymen, Gözde; Özdemir Çakır, Hilal; Kocabay Şener, Nihal; Tatlı, Erdem; Eken, İhsan; Aydın, Sena; 25435; 103852; 57160; 16440; 41099; 246368; 194933; İstanbul Ticaret Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018-05)
      İnsanoğlu yüzyıllardan beri eğlence öğesiyle iç içe yaşamıştır. Gerek toplumsal yaşama geçmeden önce, gerekse toplumsal yaşama geçtikten sonra bu durum değişmemiştir. Eğlence, her insanın hayatında mutlaka ver almış ve ...
    • Sokak modası, moda ikonu ve kültürel olgu bağlamında ‘Sneakers’ 

      Öymen, Gözde (İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018-05)
      Spor ayakkabılar spor dışı kullanıma sahip olmaya başlayıp, moda dünyasının ilgi alanine girdiği andan itibaren “Sneaker” adıyla anılmaktadır. Sneaker sözlük anlamıyla spor veya rahat giyime uygun ayakkabı anlamına ...