Browsing by Department "İstanbul Ticaret Üniversitesi, Dış Ticaret Enstitüsü, Küresel Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans Programı"
Now showing items 1-11 of 11
-
B2C web sitelerinde algılanan değer, müşteri sadakati ve marka çağrışımı ilişkisi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü, 2018)İnternet teknolojisinin insan hayatına hızla dahil olmasıyla ve günden güne gelişmesiyle birlikte, klasik pek çok uygulamanın kullanılabilirliği ortadan kalkmıştır. Bunun yanı sıra internet sayesinde bütün kurumların ve ... -
Deneyimsel pazarlama ve müşteri memnuniyeti üzerine etkisi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Deneyim kavaramı; 1982’de pazarlama alanına girmiş olmasına rağmen, tüketici davranışlarını anlamada önemli bir olgu olarak ancak günümüzde karşımıza çıkmaktadır. Son yıllarda yapılan pek çok çalışmada, bu kavram ekonomik ... -
Duyusal pazarlama stratejilerinin Türkiye perakende sektöründeki uygulamaları
(İstanbul Ticaret Üniversitesi Dış Ticaret Enstitüsü, 2018)İnsanların gelir seviyelerinin artmasıyla beraber satın alma eğilimleri de artış göstermiştir. Markalar ürünlerini satmak için bir takım arayışlara girmişlerdir. Bu arayışlar sonucunda markalar tüketicilerin duyularına ... -
İşletmelerde yeni ürün geliştirmenin rekabet avantajı yaratılması açısından değerlendirilmesi ve cam sektöründe bir uygulama
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Günümüz yoğun rekabet ortamında; müşteri taleplerinin, beklentilerinin ve teknolojinin hızla değişmesi, firmaları ayakta kalabilmek için değişimi yakalamaya ve hatta yenilikçi olmaya itmektedir. Rekabetin böylesine yoğun ... -
Kadınların internetten satın alma davranış sürecini etkileyen faktörler
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2018)... -
Kamu ve özel otopark işletmelerinde hizmet kalitesinin ölçümü ve mukayesesi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Bu araştırma, kamu ve özel otopark işletmelerinde müşteri beklentileri ile müşteri tatmin düzeyini ölçmek ve aradaki farkları ortaya koymak amacıyla yapılmıştır. Araştırmada, kamu / belediye ve özel otopark işletmelerindeki ... -
Küresel pazarlamada satış yönetim süreci
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Bu çalışmanın amacı, küresel pazarlarda satış yönetim süreci faaliyetlerinde bulunan firmalar arasında, Küçük ve Orta ölçekli işletmelerin ihracat pazarlaması davranışını araştırarak, uluslar arası pazarlara açılmayı ... -
Müşteri ilişkileri yönetiminin marka sadakati oluşturmada rolü ve önemi
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Bu çalışmada, müşteri sadakatinin değeri, önemi, müşteri sadakatinin oluşmasında müşteri ilişkilerinin önemi ve etkileyen faktörleri incelenmiştir. Üreticiler, yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakati için zorlu bir rekabet ... -
Sosyal medyada pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve telekomünikasyon sektörüne ilişkin bir uygulama
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Pazarlama, müşteri ihtiyaçlarım karşılamak, onlarda güven ve bağlılık oluşturmaktır. İşletmeler teknolojideki hızlı gelişmelere uyum sağlamak için yenilikler yapmak zorundadır. Günümüzde de teknolojik gelişmelerle birlikte ... -
Sosyal medyanın Y kuşağı satın alma davranışı üzerindeki rolü
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Geleneksel medyadan yeni medyaya geçişle birlikte pek çok değişim yaşanmış ve satınalma davranışları da bu değişimlerden etkilenmiştir. Gittikçe popülerliği ve önemi artan sosyal medya platformlarını artık tüketiciler satın ... -
Tutundurma karması mecrası olarak sosyal medya : tüketici satınalma davranış sürecindeki yeri
(İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017)Günümüzde gelişen iletişim teknolojileri sayesinde kişiler internet ve Web araçlarını daha fazla kullanmaya başlamıştır. Bu araçlardan en önemlisi ise Sosyal medyadır. Sosyal medya günümüzde tüketiciler tarafından sıklıkla ...